SPĪTNIECES SAVALDĪŠANA Lielais teātris, Maskava

2015. gada «Zelta Maskas» balvas – «Labākā baleta izrāde», «Labākā sieviešu loma» (Jekaterina Krisanova), «Labākā vīriešu loma» (Vladislavs Lantratovs).

Nominācijas 2015. gada balvai «Zelta Maskas» kategorijās «Labākais horeogrāfa darbs» (Žans Kristofs Majo), «Labākā vīriešu loma» (Semjons Čudins), «Labākais diriģenta darbs» (Igors Dronovs).

Horeogrāfs: Žans Kristofs Majo

Scenogrāfs: Ernests Piņons-Ernests

Gaismu un video projekciju mākslinieks: Dominiks Drijo

Kostīmu mākslinieks: Ogistēns Dols-Majo

Diriģents: Igors Dronovs (baleta izrāde orķestra pavadījumā)

Galvenajās lomās: Jekaterina Krisanova, Vladislavs Lantratovs, Olga Smirnova, Semjons Čudins, Kristīne Kretova, Deniss Savins, Anastasija Staškeviča, Artjoms Ovčarenko, un Lielā teātra baleta trupas dejotāji

Strādāt kopā ar Žanu Kristofu Majo alkst visa deju teātra pasaule. Viņa izrādes tiek spēlētas Kanādā un ASV, Dānijā un Vācijā, Šveicē un Zviedrijā… Tomēr īstus lietpratējus nepiemānīt. Viņi labi zina, ka savus baletus pārcelt uz citu teātru skatuvēm šis slavenais francūzis piekrīt gan, taču oriģināldarbus rada tikai vienai vienīgai trupai – Les Ballets de Monte Carlo, kuru pats radījis un izaudzinājis.

Un tikai reizi Majo ir pieļāvis izņēmumu – iestudējot «Spītnieces savaldīšanu» Maskavas Lielajā teātrī. Dmitrija Šostakoviča kino mūzikā Žans Kristofs ir atradis īpašības, kas sabalsojas ar viņa paša daiļradi, – skaistumu, artistiskumu un galēju emocionalitāti. Šekspīra komēdijā – efektīgu sižetu un interesantus varoņus («Man svarīgākais ir likt publika sajust, ka, rau, šī kaķene ir atradusi savu runci, ne parādīt mežonīgu būtni un viņas dresētāju,» horeogrāfs saka). Un tad sacerējis izrādi, kas ir smalka un smieklīga, leksikas un estētikas ziņā mūsdienīga, erotiska un nedaudz glamūrīga, ar apburošu lomu kaskādi un pēcgaršu, kuru visvienkāršāk var aprakstīt ar vārdu «eiforija»!

 
Nav gaidāmo pasākumu